Dat staat in de bijsluiter.Bij sommige pilsoorten ben je meteen beschermd vanaf de eerst pil. Bij anderen niet. lees dus goed de bijsluiter. Wat daarin staat, dar kun je vanuit gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gesproken moet je met de 1e pil beginnen op de 1e dag van je ongesteldheid en dan is die direct betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet op de 1e dag van je menstruatie begint (dan is hij nl gelijk veilig) moet je eerst een week de pil slikken voordat hij veilig is, tot die tijd een condoom gebruiken, of geen gemeenschap hebben natuurlijk..